Ben Selma Telefonda Sex Yapmak isteyen Beyler Arasın
00322 588 90 72 Numaraya Tıklayın Arayın!
Tarafından   3 Kasım 2015


merhaba arkadaşlar. benim adım selin. sizlere ismetle başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. ben eskiden tarlabaşında otururdum. o zamanlar 18 19 yaşındaydım. bizim mahallede de ismet diye bir evsiz adam yaşardı. bu ismet normalde hiç konuşmaz sürekli de ekmek arası yer gezerdi. ben bunu sabahları görürdüm de iplemezdim. bir gün gece bardan dönerken ismetle karşılaştım. yine sallamadım bunu evimin kapısına geldim. aaa bir de ne göreyim anaktarım yok. evde de kimse yok. şimdi yarrağı yedik diye düşünürken arkamdan bir ses, küçük hanım isterseniz bana gelebilirsiniz dedi. baktım ismet. iyi de sen evsiz değil misin dedim. evet ama çöplükte yaşıyorum orası da benim evim dedi. baktım param da yok yanımda napalım dedim gittim ismetle. çöplüğe gittik ismet bana çöpten topladığı kuru kayısılardan ikram etti. o kadar açtım ki yedim valla. sonrasında uyumaya karar verdim. tam uykumdayken götümde bir el hissettim. çığılık atacaktım ki ismet ağzıma kağıt tıkıştırdı. sonra elini memelerime ordan da amcığıma gezdirmeye başladı. ay noluyo be demeye kalmadan ismet beni oracıkta becermeye başladı. yalnız bi sorun vardı hiçbişey hissetmiyordum çünkü ismet japon asıllıydı ve çükü küçücüktü. ismete dedim ki ulan ben bi bok hissedemiyorum yok mu şöyle büyük sikli bi arkadaşın. o da hemen saatçi zenci tarlabaşlı paskalı çağırdı. paskal geldi ve hemen anında çüküne saldırdım. ay sanırsın bir yılan yavrusu. o gece sabaha kadar paskalla sikiştik ismet de bize bakıp 31 çekti. oh canıma deysin.

Ben Selma Telefonda Sex Yapmak isteyen Beyler Arasın
00322 588 90 72 Numaraya Tıklayın Arayın!