Ben Selma Telefonda Sex Yapmak isteyen Beyler Arasın
00322 588 90 72 Numaraya Tıklayın Arayın!
Tarafından   3 Kasım 2015


Akrabamız Hande hanımın liseyi yeni bitirmiş 18 yaşında kızı vardı. Kendisi dul bir bayandır. Benim işyerime geldiğinde her zaman kızının tersliklerinden sınav stresinden dolayı bağırıp çağırdığını söyler şikayet ederdi. Kızı babasız büyüdüğünden çok serbest yaşamaya alışmıştı. Hande hanıma isterse kızı Oya ile konuşabileceğimi söyledim. Bir erkek konuşursa babasının eksikliğini giderebilirdi. Bir akşam onu evine götürebileceğimi söyledim. Olur iyi olr dedi Oya da evdedir hem onunla konuşursu hemde yemeği bizde yeriz dedi. Eve giderken markete uğradık akşam yemeği için malzemeler aldık. Ben ayrıca yetecek kadar bira ve votka aldım. İçki rahatlatır daha rahat konuşuruz dedim. Hande hanım evet iyi düşündün dedi. Hande hanım 40 yaşlarındda minyon tipli bilmeyen onu 20 sinde genç kız sanırdı. Eve vardık kapıyı Oya açtı. Ev iki katlı villa türüydü. Hava çok sıcak olduğundan oyanın üzerinde askılı tişört ve mini şort vardı. Arkasından bakınca poposunu alt kıvrımları bile görünüyordu. Annesi kızım bari çıplak karşılaşasaydın niye üstünü değiştirmedin diye çıkıştı. Oya başına buyruk bir kızdı ne olacak selim abi yabancımı sanki. Çoçukluğumdan beri tanıyor beni zaten deyip kanepeye uzanı verdi. Hande hanım mutfağa gidip yemekleri hazırladı. Kızım masayı hazırla tabakları götür diye seslsnince oya uzandığı kanepedeb kalkıp mutfağa gittiğinde tişörtü yukarı sıyrılmış altına giydiği kırmızı tanga göründü. Kız örmeyeli bir içim su olmuştu. Masa hazırlandı yemeğe otururken içkileri ben hazırlayayım dedim mutfağa geçtim biraları bardaklara doldurdum. Oyanın birasına votkada karıştırdım ki daha rahat konuşabilelim diye. Yemekleri yiyip salona geçtik. Koltuklara oturduk Hande hanım da üstünü değiştirmiş askılı penye elbise giymişti. Birer bira daha içelim dedim ikinci biralarıda getirdim biraları içerken konuyu girdim.Oya neden anneni üzüyorsun. Bak senin için ne fedakarlıklar yapıyor sana hem annelik hem babalık yapıyor dedim onu üzme bir sorunun varsa bana anlatabilirsin dedim. Oya evet Selim abi sınavlara hazırlanmak bende çok stres yapıyor bende parliyorum. Ayrıca sana özel bir şey anlatmak istiyorum dedi odama gidelim dedi. Hande hanıma baktım o da başını olur anlamonda salladı. Oya kalkınca biraz sallanınca koluna girdim beline sarılarak odasına gittik. içeri girince kapıyı kapatıp yatağına uzandı bende karşıdaki sandalyeye oturdum. Yüzükoyun uzanan Oya kusura bakma Selim abi kafam iyi oldu galiba hem sınav stresi hemde erkek arkadaşımın stresibeni bitirdi. Beni sevdiğini söylediği halde gidip arkadaşımla yattı çıldırıyorum. Bende Oyanın omzunu okşayarak Oyacığım böyle çoçuk için üzülmene gerek yok çok güzelsin elini sallasan erkekler kapına sıra olur. Sana biraz masaj yapayımda rahatla olurmu? Olur valla iyi olur.Omuzarından başlayarak hafifçe okşar gibi beline kadar geldim. Oradan ayak bileklerinden başlayarak yukarılara çıktım elim kalçalarına masaj yaparken parmağım tangasına deyiyordu. Çok iyi geldi Selimciğim çok rahatlıyorum. Güzel Oyam üstünü çıkarırsan daha rahat olur sonra değişik yöntem uygulyacağım sana dedim. Ben kalkamıyorum sen soy beni selim abi diyince onu sırt üstü çevirip tişörtünü çıkarınca muhteşem tazecik memeleri gözümün önündeydi ısırmamak için kendimi zor tuttum. Şortunu çıkardım üstünde sadece kırmızı tangası kalmıştı. Sırt üstü yatırtıp sana dudak masajı yapacam dedim boynundn başlayıp memelerini göbeğini apış arasını geçerek bacaklarından ayaklarına indim. Ayak parmaklarını iyice emdikten sonra yüzükoyun çevirip Baldırlarından kalçalarına dudaklarımlamasaj yapıyordum. Oya kendinden geçmiş inlemeye başlamıştı. Oyam mükemmelsin bir afet olmuşsun tüm stresini alacam senin. Kalçalarının arasına dil atmaya başladım. bir elim memelerini okşarken bie elimde bacaklarını okşamaya başladım. Dilim götünün pembe minik deliğine değdikçe kalçalarını havaya kaldırıyordu. Tangasını kenara sıyırdım ağzımı minik deliğine dayadım. Amının suları akmaya başlamıştı. Dilimi götünden başlayıp yeni killanan amına kaydırıyordum. Amının götünün suları birbirine karışmıştı. Fermuarımı açtım sikimi çıkardım. Ben yatağın kenarında olduğumdan sikimi görmüyordu. Sırtı bana dönük vaziyette yan çevirdim bi bacağını ileri iteledim taze amcığı iyice açılmıştı bütün amını içime alacak gibi emmeye başladım Oyanın çığlıkları artmaya başladı aman Hande duymasın diye korkarak bir elimle otuzbir çekerken dlimle götünü sikmeye başladım. O anda Oya sarsıla sarsıla boşalmaya başladı. Bende önümdeki güzelliğe bakarak otuzbirimi hızlandırıp boşaldım. Elimdeki menileri Oyanın tişörtüyle temizledim. Selim abi okadar hafifledimki tüy gibi oldum dedi. Dudağına minik öpücük kondurup salona döndüm. On dakka sonra Oya da yanımıza geldi. İyiki Selim abiyi getirdin anneciğimçok rahatladım. Deyip annesinin yanaklarından öptü. Size kahve yapayım diyerek mutfağa gitti. Üzerine geceliğini geçirmiş altında hiçbir şey yoktu. Hande bana dönerek çok teşekkürler Selim. Ara sıra gelde onunla konuş olurmu deyince dünyalar benim oldu. Diğer yazımda annesini amından kızını götünden nasıl becerdiğimi yazacağım. Darısı sizin başınıza

Ben Selma Telefonda Sex Yapmak isteyen Beyler Arasın
00322 588 90 72 Numaraya Tıklayın Arayın!