Kategori Arşivleri: Liseli Kız Hikayeleri

Liseli kızların kardeşlerin ve arkadaşların bir birleri ile yaşadıkları sex anılarını ve maceralarını bu katagoride okuyabilirsiniz.

misafirim genç kızı sikiyorum

Tarafından   30 Ekim 2015

Bizde kalan bir kız vardı beni gerçekten fena abazalaştırıyordu onu sikmek için can atıyordum onun elde etmek için bir açığı yakaladım ve bunu koz olarak kullandım duyulmasını istemediği bu kozu kullanarak onu elde etmeyi başardım aslında istemese ve beni beğenmese bu kadar kolay kabul edeceğini sanmıyorum kız odasındayken zaman zaman onu izliyor azgınlığıma azgınlık katıyordum özellikle kıyafetlerini değiştirirken gördüğümde dayanamayacak şekilde abazalaşıyordum kozumu kullanıp onun odasına girdiğimde bana vermek zorunda kaldı öyle ki hem arkadan hem de önden çaktım göt deliği biraz ufak olduğundan arkadan girerken çok zorlandım ama amının tadını unutmam imkansız

O an bana nefretle baktı ama kozlar benim elimdedi. Ona “babama söylemem ama bir şartla” dedim. “Neymiş o?” dedi. İnsan söylenirken biraz zorlanıyordu ama bir anda ağzımdan dökülüverdi “seni sikersem vazgeçerim” dedim. Sema “nasıl olur biz kardeşiz böyle bişeyi nasıl düşünürsün?” dedi. Bende “sana 15 dakika karar ver, eğer olumluysa odama gel değilse akşam için bir konuşma hazırla!” dedim ve odama gittim.

5 Dakika sonra ablamın odasının kapısının açıldığını duydum ve yatağımda yatarken kalbim hızla çarpmaya başladı. Az sonra odamın kapısı açıldı ve sema okul formasıyla içeri süzüldü. “Bu sadece bir kez olacak ve kimse bilmeyecek” dedi. Güçlükle “tamam” dedim. Gömleğini çıkardı beyaz dantelli bir sütyeni vardı onuda çıkarınca benimki hemen şaha kalktı.Daha sonra eteğini çıkaracakti ki “önce ağzına boşalacağım” dedim. “Sadece bir kere için anlaştık unutma” dedi bende “her deliğe bir kere” dedim. Bir an vazgeçecek diye çok korktum ama onun babamdan korkusu daha büyüktü. Önümde diz çöktü ve benimkini ağzına aldı.

İyice yalamasını söylüyordum…Bu sırada ben göğüslerini okşuyordum ve gitgide daha fazlasını ağzına aldığı yarrağımı iyice yalamasını söylüyordum. Bir süre sonra ayağa kalktım ve ablamın kafasını sikime bastırmaya başladım. Son anda ağzından çıkıp yüzüne boşaldım. O kadar çok menim vardi ki sema`nın ağzı burnu saçları meni oldu. O banyoya temizlenmek için gidip geri geldiğinde ben anca toparlanmıştım. Eteğini çıkaracaktı ki ona kilodunu çıkarmasını ve bana vermesini söyledim. Oda komutlarıma pek istemeyerek uydu.

daha 16 yaşındaydım

Tarafından   27 Haziran 2015

Merhaba adım melisa 160 boyunda esmer bir kızım.size bakireliğimi nasıl verdiğimi anlatacam.lise 2.sınıfa geçmiştim.o sıralar komşumuzun oğlu tarık ünüversitede matematik bölümünde okuyordu yaz tatili için gelmişti ve bana yazın matematik kursu veriyordu.yine o gün hava çok sıcaktı ve tarıkın yanına ders çalışmaya gitmiştim.üstümdedar açık yakalı bady vardı.o zamanlar göğüslerim çok büyük değildi ve sütyen giymiyordum.altımdadizlerimde bir etek vardı.onda ise dar bir tsört ve altında şort giymişti.neyse masanın başında bana dersi anlattı ve bana 10 soru verip çözmemi istedi.bende defterin üzerine eğilip çözmeye başladım.bir ara kafamı kaldırınca gözlerinin eğilince badymin içindeki ğöğüslerime baktığını farkettim.gözlerim aşağıya kayınca şhortunun önünde bir kabarıklık gördüm.birden banan ilgi duyduğunu söyledi.ve eliyle bacaklarımı okşamaya başladı.ben yapma tarık dedikçe o ellerini daha ileri götürüyordu.ve eli bacak arama ulaşmış ve amımı ellemeye başlamıştı.benim içim garip oldu ve inlemeye başladım.sonra badymi çıkardı ve göğüslerimi okşamaya başladı.ben ilerledikçe hoşlanıyordum.sonra eteğimi ve kilotumu çıkarttı.tamamem çıplaktım.elimi tutarak şhortunun içine soktu ve aletini okşamaya başladım.çok kalın olduğu belli oluyordu.beni masaya domalttı ve aletini götüme dayadı.sokmaya başladı fakat sokamıyordu.birden yüklendi ve ben çığlık attım.eliyle ağzımı kapatıp sokmaya başladı.ben elini ısırıyordum.bir süre sonra götüme boşaldı.devamı sonraya

gurub yapmaya başladık

Tarafından   1 Haziran 2015

Size daha önce nasıl ilk yapışımı ğöndermiştim bizimkiyle aramız çok iyi verdiğim cd ye çok iyi çalışmış her zaman cd deki pozisyonlardaki gibi sikilmek istiyor banada yapmak düşüyor tabii. ben bizim burcuyla sürekli olarak yapıyoruz birgün beni aradı ve çok azdığını evdeki salatalıkaların ona yetmediğini söyledi bende koşa koşa gittim tabi.eve girer girmez ben yatağa attı elbiselerimi yırtarcasına çıkararak üzerimde zıplamaya başaldı,ben bu acelesinin nedenini anlamadan doruğa ulaşmıştı ama ben tam anlamıyla tatmin olmamıştım,tam bende boşalacak iken bir elin vücdumda gezindiğini fark ettim ve irkildim.meyerse gelen dizim burcunun kuzeni şiraz mış. galiba ona nasıl sikiştiğimiz ballandıra ballandıra anlatmış ve benimle sikişmeye ikna etmiş. hemen onuda soyup bekaret kontrolü yapmadan birgen bastırdım öyle bir çığlık attıki irkildim birde baktım ilk sokuşta kanlar akıyor silme işini burcu üstlenirken bendona sikimi yalatıyordum şiraz bakire olduğu halde müthiş yalıyordu.kan kesildikten sonra tempoyu tuturmuştuk arasıra burcuyada tıklıyorum ama şiraz daha çok hoşma gitmişti amcığı cok tazeydi burcunun benden başkalarıylada yattığını bildiğim için şirazı daha özenle siktimki bana bağımlı oldu bensiz yapamıyor arasıra gurup yapıyoruzama amayeni gözdem şiraz.şirazı sikmek isteyenler mesaj bıraksınlar…Gönderen: 154anadolulu

16 Lık Liseli Orospuyu Götünden Siktim

Tarafından   21 Mart 2015

Ben 16 yaşında yakışklı bir erkeğim benim anlatıcağım olay 5 ay önce gerçekleşti bizim sınıfta sinem adında bir orospu vardı herkes onun götüne ve göğüserine hastaydı tabiki bende bir gün ders beden eğitimiydi herkes aşağı indi benle sinem dışında sinem test çözüyodu ben de test çözüyodum ama arada bir de sinemmin bacaklarına çaktırmadan bakıyodum (((beni tahrik ediyordu))) sinem fark etti çokmu istiyosun dedi(((ben anlamazlıktan gelip tekrar sordum)))benim amımı göğüslerimi ve götümü istiyomusun dedi ben de ewet dedim hemen dudaklarıma yapıştı bende hemen karşılık verdim 15-20 dakika bu böyle devam etti daha sonra profesyonel gibi yarrağımı sakso yapmaya başladı bende dolgun göğüslerini yalamaya başladım bakiree misin diye sordum ewet dedi ama amımda sik dedi bende hırsla amaına soktum sinem inliyodu `YAPMA AHHHHHHHHH`diye bağırıyodu ben bağırışmalara aldırmadan sokuyodum yarım saat amaından siktim sıra geldi götüne ama götü daracıktı btükrükleyip sokmaya başladım `AHHHHHHHHH SOKMA ÇOK ACIYO`diye bağırıyodu bu sesten dolayı naz yanımıza geldi benide sikersen kimseye söylemem dedi bende seve seve olur dedim hafta 4-5 defa sinem ve naz ı sikiyorum SİKİLMEK İSTEYEN KIZLAR VE BAYANLAR beni msn adresine eklesin canberk_017@hotmail.com

Denizde Domatıp Amına Geçirdim

Tarafından   21 Mart 2015

Selam sex hikayesi okurları.ben emre.19 yaşındayım.başlıktada yazdığım gibi hikayem aysun adında müthiş denecek güzellikte bi lolitayla geçiyor.biz yazları hep kuşadasına gideriz.her gidişimizdede bu senede milli olamadık diye yakınır dururuz.ama 2003 yazı öyle geçmedi.denizin içinde sikişenlere imrenir, abaza gençler olarak önümüzde sevişen turistleri izleyip izleyip plajdaki kumları sikerdik.birgün gene güneş altı seviş keyfi yaparken bir grup kızla kesişmeye başladık.mekanımızda yeni oldukları belliydi.ben keşke kankim burda olsaydı diye düşünürken yanımdaki ark. hadi teklife dedi.bende fırsat bu fırsat kalktım ve kızlara doğru yürümeye başladık.kızlar bizi görünce gülüşmeye başladık neyse tanıştık kabul ettiler ark.lığımızı.ben birini zaten kendime seçmiştim adı aysundu (18).kenara çektim racon yerini bulsun diye çıkma teklif ettim.kız nazlanmaya başladı 2 gün sonra gidecez falan demeye başladı.ben denize girelim dedim tamam orada konuşalım dedi.ben artık dayanamıyordum kız sonunda kabul etti ilk kabul öpücüğünü dudaklarına kondurdum sarıldık tabi benim 17lik kaya olmuştu denizin içinde. ben sadece öper çekilir derken daha şehvetle öpmeye devam etti. neredeyse dilim kızın küçük diline deyecekti.obiçimdi.ben dururmuyum kızın bikinisini sıvazlaya sıvazlaya çıkardım.bitek altlarımız kalmıştı.aysunun dudaklarından dudaklarımı zar zor ayırabildim ve boynunu sonrada göğüslerini yalamaya başladım. aysun bacaklarıyla belime dolanmış hafiften inliyordu.abaza füzemin dileği sonunda gerçekleşiyordu.aysuna fısıldayarak bakiremisin dedim ve karşılığında senin olmak istiyorum dedi ben yavaşça belimden indirerek yavaşça benimkinin üstüne dayadım aysuncuğumun kukusu sudan mayışmış olacakki lop diye girdi benimki. bir iki gelgitten sonra kan gelmeye başlamıştı.ben görmezden gelip daha da hızlı hoplatıyordum üstümde kızı aysun çığlık atmamak için zor tutuyordu kendini dudaklarını ısırıyordu kendimi kaybetmiştim göğüslerini koparacaktım ağzımla,dilimle. vücut suda okadar şahane oluyoki yazımı okuyan herkese tavsiye ediyorum denizde sex keyfini. neyse aysunu belimden indirip önünde domalttım ve am keyfini arkasından devam ettirdim.- şap şap sesleri eminim balıkları ürkütmüştür.- ben artık dayanamıyordum aysun ise yeni başlamışçasına devam ettiriyordu. 7-8 gelgitten sonra ani çıkarışla boşaldım hayatım sanki hiçti o an ise herşey. aysunda o an boşaldı. ama ikimizde doymamıştık. aç kurtlar gibiydik. sanki hayat kaynağımız birbirimizdik. ayrılamıyorduk. sudan derimiz puruş puruş oldu. neyse çıktık denizden kumsaldada öpüşmeye devam ettik. etraftan bakanlar umrumda değildi. ben gece yanında yatmak istediğimi sabaha kadar birlikte olmak istediğimi söyledim anında kabul etti.2 saat sonra aqualanddaki odalardan birini tuttum sabaha kadar seviştik. çok mutluyum hala görüşüyoruz aysunla evimize geliyor neler yaptığımızı artık siz düşününkızlardan mail bekliyorum tanışmak için…byeGönderen: emreli

First sex in the sertaç`s home :)

Tarafından   21 Aralık 2014

Biz iki kişiyis bundan sonra swedish@mynet.com La scots_man@mynet.com hikayeleri birleşti. geL vatandaş geL bundan sonra bu maille bize ulaşabilirsiniz ben Sertaç Ben ömer ikimizin hikayeleri genelde liseli kızlar üzerine grubumuzun adı sexmachine biz ne yaptıysak hep beraber yaptık daha anamızın karnındayken beraber kız ayarlamaya gitçektik ama gidemedik konuşamıyoduk çünkü ikimizde kapı komşusuyuz. :=)) İlkokul ortaokul lise hale okuyoruz hep ikimiz beraberdik size yaşadığımız ilk sex hikayesini anlatçaz. Ortaokul sondayız okul nerdeyse bitmek üzereydi veda partisini sertaçlarda yapçaktık.ßizim sınıfta çok güzel kızlar vardı.O minicik etekleriyle bizi baştan çıkartıyorlardı okulda adımız sapıktı zaten ama herkes de bizi severdi her yönden :=) Biz bi plan yaptık sadece kızları çağıracaktık bi kaÇ kız duymuş bizim sadece kızları çağıracağımızı gelmek istemediler ama duymayanlar bize yeterde artaardı bile. Okulun bitmesine iki gün kala sınıfın en güzel iki kızını parti var diye kandırıp Sertaçların evine davet ettik. Sertaç`ın annesini ömerlerin evine gönderecektik. Sertaçın Annesi hemen de yedi zaten.Biz akşama doğru alışverişe gittik içecek bişeyler aldık en alkollüsünden :))) Eve geLdik masayı Fln hazırladık içerde de yatakları hazırladık ama bir yandan da tırsıyoduk :=) neden mi? kızlar hayır derseler tecavüz edecektik buda vardı işin içinde. Herşeyi hazırladık geçtik içeride muhabbet ediyoduk bu sırada kapı çaldı bi anda heyecana kapıldık ömer birden fırladı masa örtüsüne ayağı takıldı bütün herşey döküldü sertaçta biraları tutmaya çalışırken kumandayı kırdı. :==)) ev birden darma dağınık oldu. Sonra neyse kapıyı kan ter içinde açtık daha sex yapmadan yorulduk.Kızlar geLdiler şaşırdılar kimsenin gelmediğini görünce.Neyse biz daha kimse geLmedi dedik siz erken geLdiniz heralde dedik.(Gazelden tabi :=)) Kızlar geÇtiler içeri biz içecek bişeyler götürdük.Bira olduğunu görünce içmek istemediler kızları tarif edeyim ömerin ki kumral yeşil gözlü tam bir afet ömer o kızı görünce ömerin ufaklık hazırola geçiyor sertaçın ki ise esmer bomba mavi gözlü tenide esmer bu kız için ikimiz amma kavga ediyoduk ama sertaç kazandı kızı sonra anlaştık kumral olan benim esmer olan sertaçındı. Biraları biraz ısrar edinci içmek zorunda kaldılar.Zaten kızlar bi birada sarhoş oluyolardı. yaklaşık bir saat sonra kızlar sormaya başladı nerde kaldılar diye.Ama içkinin etkisiyle onuda unuttular Sertaç esmerin elinden tutup gel sana evi gezdireyim dedi.ßunu mahsus söylediki ben kumral olan kızla yalnız başına kalayım diye. Az şerefsiz değilde bu sertaç içeride neler oluyodu acaba bende daha bişey yoktu.Neyse sertaçı boşverip ben kendi işimi halletmeye çalıştım. ßen sertaç içerde neler oldu onu anlatıyorum. =YAWAŞ YAWAŞ SOYMAYA BAŞLADIM=Kıza kendi odamı göstereyim dedim. İçeri girince ben kapıyı kilitledim.Kızda nabıyosun sen dedi bende olayın aslını anlattım kızın da başı döndü yatağa uzandı bende yanına uzanıp dudaklarına yapıştım. kız hiç karşı çıkmadı baya bi öpüştükten sonra beyaz bir gömlek giymişti. kızlar orta sona gidiyodu ama lise sona gidiyo gibi fizikleri vardı.Bu kızları lise sonda hayal bile edemiyoruz :=)Pp Gömleğinin düğmelerini yawaş yawaş açmaya başladım kızda çok tahrik olmuştu. Südyeninin üstünden göğüsleri okşamaya başladım kızda hafif hafif inlmeye başlamıştı.Südyenini açmaya çalışırken kız ben sana yardım edeyim erkeğim dedi kendi kendine soyunmaya başladı. Beni yatağa uzatıp striptiz yapmaya başladı. Ben tabi şaşırdım kız bunları yapmayı nerden biliyo diye. Neyse Ben dayanamayıp tekrar dudakalarına yapıştım kız sadece tangasıyla kalmıştı. Birden sesler duymaya başladık bi baktım ömer kızı bağırttırıo ben daha kızı yeni soydum ömer boşalacak neredeyse. Neyse uzun bi süre öpüştükten sonra bunun boynundan aşağa doğru yalamaya öpmeye emmeye başladım.Kızın inleme sesleri baya bi artmıştı bunu duydukça bende tahrik oluyordum. Daha sonra kızın tangasını çıkartmaya çalışırken dur..! dedi niye diye sordum tabi şok oldum galiba yaptırmayacak sandım ki kız bana çantasından çıkartıp prezervetif uzattı.Ben tabi iyiden iyiye şok oldum.Prezervetifi verirken korkma kızlığımı kaybetmiştim dedi.Bu laf beni acayip mutlu etti tabi ben sadece götten sikerim zannediyodum. Sonra bu tangasını çıkarttı bende o sırada prezervetifi taktım.Kız bana doğru domaldı ve hadi daha fazla dayanamıyorum dedi tabi ben acemiyim amını bile tutturamam diye korkmuştum ama çok kolaymış o heycanla insan kırk yıllık profosyenellere bile taş çatlatıyor.:)))) Snra ben git gellere başladı öyle bi bağırıyodu ki ev başıma yıkılacak sandım.Neyse sonra bütün pozisyonlarda saatlerce seviştik.Ne bende hal kaldı nede kızda.Sonra giyinip ömerlerin yanına gittik.Ben ömer oh be kardeşim sıra bende sertaç olm ben daha fena siktim Sertaç içeri girer girmez benim işim daha bitmemişti ve az kaldı kızın amına boşalıyodum sertaçı görünce. Sonra sertaç siktir git dedim onlarda televizyonlu odaya gittiler. benim olan bölümü en baştan anlatayım.Ne Mini Etekti ßeeee.Bunlar nereye gitti diye sordu kız bende ne bileyim ben onun odasında güzel bi yatak var orayı göstermeye götürdü dedim. Hıı..!! çok güzel dedi içimden dedim siktim kızım kaçışın yok… kızla bi iki soru sordum Hiç düşünmeden dudaklarına yapıştım kız bi dil kullanıyo mübarek kobra dili. Öpüşürken t-shirtünü çıkardım ve oda beni soyuyordu.Pantolumu çıkarttı ve bende onun südyenini çıkartacaktım ama düğümcük haline getirmişim südyenin askısını kesmek zorunda kaldım.Kız önemli değil falan dedi. Sonra ben buna benimkini yalattım öyle bi yalıyodu ki şimdiye kadar yaşamamış o an doğmuştum sanki.Sonra ben bunun tangasını çıkarmaya başladım buda benim baxerı tamamen çıkardı.Beni kanepeye itti ve üzerime çıkıp tepinmeye başladı. O kadar çok bağırmış ki sertaç sonra bana sen acayip bağırttın dedi.sonra 69 pozisyonuna geçtik yaklaşık 10 dakika ben onunkini yaladım.Tabi o da benimkini….. Sonra ben bunun bacaklarını omzuma alıp kökledim.Sonra ben bunun bacaklarını omzuma alıp bu pozisyonda baya bi siktim yorulunca bunu masaya yatırıp bu pozisyondada baya bi siktim tam boşalmaya yakın bunun göğüslerine sürttürüp boşaldım.Ama kız daha doymamıştı.Birkaç dakika sonra benimki tekrar hazırola geçti.Bunu bi güzel domalttım ayakta götünden sikmek istedim ama bu o çok acıtıyo dedi istemedi ama ben bu olayı herkeze anlatır seni rezil ederim deyince bu hemen sok dedi. Bende içeriden vazelin getirdim sürüp buna bi soktum ki bu bana fazla acımadı devam et dedi.Ben bunu sikerken buda bir yandan kendini parmaklıyodu.Sonra bu birden bire boşaldı heryer battı tabi.:))) Sertaçın anneside bizi sikecek herhalde…! Sonra kız yeter ben çok yoruldum ve amım acımaya başladı artık dedi.Bende o zaman yala bende rahatlayayım dedim. O da acayip bi şekilde ağzına almaya başladı ve dayanamayıp boşaldım. O sırda sertaç içeri geLdi kapıyı kilitlemeyi unutmuşum ki kapıyı açıp geldi şerefsiz siktir git dedim ahh utandım diye söylenerek biz tv odasına gidiyoruz işimizi hallettik dedi çıktı. Bizde toparlanıp Tv odasına giderken kıza bakarak gülmeye başladım ve kızda bana güldü ve odaya girdik herşeyin mükemmel olduğunu söylenip duruyolardı kızlar ama biz ikimizde ilk defa yapıyorduk böyle bir şey evi fLn toparladık sonra kızlar geç oldu biz gidelim dediler bizim aslında niyetimiz yok bırakmaya ama başka zaman sikemeyiz diye bıraktık. kızlar herşey için teşşekkür etti ve sonkez dudaklarımıza yapıştılar ve güle güle gittiLer :=)SertaçLa oturup bi keyif sigarası yaktıktan sonra sertaç nasıldı aga fLn dedi o bana ben ona anlattık. İlk sex hikayemiz böyle devamı çok yakında Bizimle tanışmak isteyen kızlar Sertaç : swedish_87@mynet.comÖmer : scots_man@mynet.comOrtak mailimizin : isexmachinei@mynet.comMaillerinizi bekliyoruZ… Sadece kızlardan :=)) nerde olursanız olun biz geliriz.Yeter ki siz sex yapmak isteyin yeter…Gönderen: sexmachine

Zümrüt Hoca

Tarafından   21 Aralık 2014

Iyi günler ben 16 yaşinda kendime göre yakişikli bir erkegim orta okul sona gidiyorum birgün dersteydik ögretmenimiz erkek ti karisida ayni okuldaydi karisi mini etek giyip gelirdi kocasi isi hep kizardi bir gün yanimizda bagiriyordu karisi beni gördü ve gözkirpti ve öbürgün fen dersin deyken birden kapi çaldi birden hocam hasani kariniz zümrüt hoca çagiriyor bir yere gönderecekmiş de ve bana tamam git dedi ve odasina gittik ben kapiyi çalip içeri girdim bana 5,000,000 milyon verip git bana bir 2 numara sütyen aldedi birden heycanlandim tamam hocam diyip gidip alip geldim ve hasan bi dişari çikar misin oluyormu diye deniyecegim dedi tamam diyip dişari çiktim aradan azbir zaman geçti ve hasan içeri gel dedi içeri girdim altinda mini etegi üstünde sadece sütyeni vardi hasan arkasini takamadim bi takarmisin dedi ben tamam hocam dedim takti ve önünü döndü oldumu hasan dedi hocam öbürküsü nasildi birde ona bakimki ona göre cevap vereyim dedim tamam dedi b! En dişari çikiyordum ve baa istersen içede dura bilirsi dedi tamam diyerek oturdum arkasini dönerek çikardi ve çikardiktan sonra öünü döndü nasil meme lerim büyükmü dedi dedi ayaga kalkip memelerimi avuçladim evet hocam ama buranizböyleyse aminiz nasildir dedim onada kendin bak dedi eteginin fermarini indirdim dantelli bir kilodu var di onu aşagiya indirir içine bakayimmi dedim tabi neden olmasin dedi birden koltuga uzandi yaina oturup öpmeye başladim birden yere çömelip beim aleti agzia almaya başladi artik daha fazla dayaamiyordum birden agzina boşaldim ayaga kalkip yere yatirdim ve üstüne yatip yarragimi ami içine sokmaya başladim ben soktukça daha hizli diye bagiriyordu dibine kadar sokmuştum sonra domaltim götüne hizli bir şekilde sokmaya başladim ikimiz ayni anda boşaldik ve sonra yine okşamaya başladim ami okadar büyüktüki 4 parmagim birden giriyordu o sirada tenefüs zili çaldi son birkere daha amima gidip gidip geldim o sirada birden içine akittim zevkten kuduruyordu ve öğleden sonra bize gel de ve geri kalanina evlerinde devam ettik. Gönderen: BAŞKAN

cok zevklı ve heyecanlıydı

Tarafından   21 Aralık 2014

Bız 2 arkadas gazıantep te lıse son ogrencısıyız sınıfta sevcan ve tugba isimli iki kız vardı bunlar bize çaktırmadan istediklerini belli ediyorlardı (bizde istemiyor degildik), okulun kapanmasına birgün vardı dördmüz beraber arkadaşın evi ne gittik karnımız acıkmıştı onlara yemek yapmasını istedik onlar mutfakta yemek yaparken biz onları sikmeye karar almıştık bile yemek hazırlanıncayemekler hazırlanınca masaya oturduk ben alttan tugbanın götünü çoktan ellemeye başlamıştım daha sonra tugba işim var diyerek içeri gitti bende arkasından onu izledim içeri girdigimde bacak bacak üstüne atıp beni bekliyordu içeride kalan arkadaşım ve sevcan çoktan sikişmeye başlamışlardı(orallllllllllll)ben tugbanın üstündeki badi ve etegi çıkarmıştım sonra malımı somurmaya başlayıp gögüsleri arasına aldı ve seni istiyorum diye bagardı ve bende hoyratça ve yavaşça içine girdim o sırada içeride sevcan ve arkaddaşım mutfakta tezgahda sikişiyorlardı iceride arkadasım tugbe yı catır catır sıkıyordu ve guzel sesler gelıyordu tugba kızlıgımı boz dıye bagırıyodu bendee zevke gelerek sevcan ın kızlıgını bozdum daha sonra ıkımız bır araya gelerek kızları alt üst ettıkGönderen: SERAFF

Müthiş Çağla

Tarafından   21 Aralık 2014

Selamlar ben emre.17 yaşındayım.bizim okulda çağla diye bir kız var.1.70 boylarında uzun ve çok çok seksi bir kız.benden bir yaşda büyük.onunla hep arkadaş olmaya çalıştım fakat o beni hep küçümser gibi başından savıyordu.onun sınıfına okul çıkışında girip tahtaya sırasına her yere onu sevdiğimi yazdım.ertesi gün okulda bana tip tip bakmasından çok hoşlanmıştım.sonraki haftalarda, beden dersinde onun nöbetçi olduğunu öğrendim.o gün sınıfta yalnız o varken sınıfa girdim.utandığım için bir şey diyemiyordum.öyle havadan sudan konuşuyorduk.sonra bana niye bu sınıfa girdin diye sordu.bende sonunda dayanamayıp senin için dedim.sonra hemen üzerine saldırıp dudaklarını öpmeye başladım.o da karşılık veriyordu.sonra beni seviyormusun diye sordu.bende deliler gibi dedim ve tekrar öpüşmeye başladık.burda olmaz dedi ve beni kızlar tuvalatine götürdü.onunla bir tuvalete girip öpüşmeye başladıksonra eli sikime kaydı.bende o an boşaldım.sonra göğüslerini açıp yalamaya başladım.onu çırılçıplak soyduktan sonra o da beni soydu.sonra onun amını yalamay başladım.harika bir amı vardı.tüysüz ve dardı.ama bakire değildi.sonra penisimi ağzına aldı ve müthiş ağzıyla yalamaya başladı.sonra tamam dedim.çağla götünü döndü.ben de onu amından sikmek istediğimi söyledim.fazla itiraz etmedi.amını biraz daha alıştırdıktan sonra sikimi yavaş yavaş sokmaya başladım.o yeşil harika gözlerini kapatmıştı.sonra pompalamaya başladım.çağla ıııh ıııh diye inliyordu.bu inlemeleri onu daha seksi yapıyordu.sonunda boşalmadan çektim sikimi amından.ve o tekrar sikimiyalamaya başladı.sonra yüzüne yüzüne boşaldım.dölüm bembeyazdı.ve bir hortum gibi sürekliboşalıyordu.sonra giyindik ve gizlice tuvaletten çıktık tüm bunlar olurken tuvalate kimseningelmemesi ise bir şanstı.Gönderen: emre

Burcu`yu Yine Sikeceyimi Biliyordum

Tarafından   21 Aralık 2014

Ben layke ömer herkese selam ayrıca size yine burcuyla ilgili bir anımı yazmak istiyoruym daha çok taze bir anım sizxlerle hemen paylaşmak istedim ilk önce diğer hikayemde size kendimden hiç bahsetmemiştim isterseniz biraz kendimden bahsedeyim adım ömer tekstilde çalışıyorum 1.78 boyşlarında kısa saçlı kahverengi gözlü sex manyağı biriyim sex benim için hayatın anlamı gibi birşey sex olmazsa hayat neye yararki dimii yani her neyse konuya başlıyım canınızı biraz daha sıkmadan Günlerden çarşamba iş dönüşündeyim aklımda tabiyki burcu zaten onu düşünemeden duramıyorum o göt o beyaz amcığın aklımdan çıkması mümkünmü .servisten indim eve doğru yol alırken birde karşıma baktımki yusuf koşarak geliyor ama nasıl görceksiniz nefes nefese kalmıştı oğlum sana ne oldu diye sordum bu halin nedir böyle sikişmiş gibisin biraz soluklandıktan sonra ne oldu lan piç söylemiyecekmisin dedim Oda anlatmaya başladı hee unutmadan okullarda tatilde bu arada zaten bu yüzden burcuyu göremiyorumya her neyse yusuf konuştu sonundu bir telefon gelmiş kim oğlum dedim burcudan demezmi eee oğlum ne diyor orusbu ilk başta tırstım tabiyki yok oğlum korkma dedi sevinceğin bir haber burcu aynı şeyi yine tekrarlamak istiyormuş havalara uçuyordum burcuyu yine sikeceğim için ama sorun vardı mekan yoktu Annemler köyden gelmişti ama yusuflların evinin boş olduğu aklıma geldi yusfu zar zor ikna ettim onların evinde sikecektik burcuyu ama bir dakka ya burcunu annesi yine gelcekmi dedim yusufta hayır o yok bu sefer gerçi biraz üzüldüm ama olsun burcu ikimizide idare edebilirdi pazar günü gelcekmiş sabırsızlıkla pazar gününü bekliyprdum yusufta tabii gün pazar olmuştu burcu verilen adrese gelmişti kapıyı Çaldı anında kapıyı açtık gelen burcuydu hemen içeri aldık birşeyler ikram ettik birazda konuştuk sonra bir porno cd si taktım izlemeye başladık ben sabırsızlanıyordum burcuyu sikmek için o ise çok sakindi ama benim koca yarrağı görünce sakin kaalamıyacağını biliyordum o ise bana mastırbasyon yaptığı günleri anlatıyordu ben o anlattıkca çıldırıyor bir yandan filmi izliyor bir yandanda burcuyu süzüyordum artık başlamak lazımdı dimi yaniilk atağı ben yaptım yusufa ise sen biraz bekle sıra sıra burcunun yanına biraz sokulduktan sonra elimi omzuna attım ve öpüşmeye başladık burcu acayip güzel öpüşüyor dudaklarımı az daha kopartiyordu oruspu hee bu arada benİm yarrak eyfel kulesİ gİbİ olmuştu öpüşürken bİr yandanda soymaya başlamiştim elİmİ yavaşca gİymİş olduğu sifir kola attim altindan yavaşca tutarak kaldırdım sadece sütyeni kalmıştı göğüsleri ufaktı tam ağzıma göre bu arada oda boş durmuyor benim yarrağı okşuyordu aynı zamandada seni işte bu yarrak için kendime siktiriyom diyordu öpüşmeyi kestim sütyeninin üstünbden eollerimle sağ sol yaptım sütyen koptu olsun zaten açaçaktım memelerini yalamaya başladım bir yandanda elimle eteğinin altını kontrol ediyordum bu arada oda beni yavaşca soymaya başladoı sadece kilotla kaldım kilotumuda indşirerek benim eyfel kulesini ağzına aldı bende iyi yala götünü yırtmayım kaymak gibi olsun dedim oda ses bile çıkartamadı yarrağım ağzında başka diyardaydı sanki diliyle ucunu bir sağ bir sol yapıyordu ve benimki dayanamadı ilk postayı verdi burcunun ağzının her tarafı döl olmuştu benimkini ağzından aldım elimi yavaşca mini eteğine götürdüm ve hızlıca eteğini çektim bütün düğmeler koptu alttan tangası kaldı sadece bu arada memelerinide yalıyordum tabii tangasını çıkartmadım elimi arasından amına götürdüm ve öyle bir sıktımki acı acı bağırdı ben memelerini yalayarak aşağıya doğru gittim amına yanaştım ben onun amını oda benim eyfeli yalıyordu amının cillop gibi olduğunu döyleyebilirim kılları yeni kesmiş kremlemiş yhala yala insan bıkmıyor ben bu arada ikinci postayıda memelerine boşalttım sıra daracık götüne gelmişti zorlancaktım ama bu daha zevkli eyfeli biraz yaladı ve kıvama getirdi annesinden öğrenmiş herhalde çok süper oldu yarrağıım domaldı eyfeli yavaşca getirdim tam deliğe otutturdum biraz zorlansada içine almayı başardı ama bağırması aşırıydı dur be kızım dedim bu daha neki tamamını alınca ne bok yiyeceksin acaba son gücümle köklendim bağırmaya başladı ahhhhhhh ohhhhhhh aynı zamandada sok sokk diyordu orusbu annesi aslında daha cok zorlanmıştı kızı daha kolay aldı bir ileri bir geri yapıyordum bir yandanda memelerini elliyor yalıyordum artık hızlanmıştım zevk doruklardaydı burcu kendinden geçmişti bir eliyle taşlşaklarımı bir eliylede massturbasyom yapıyordu artık dayanamadı boşalttı yüzüme kadar gelmişti boşalttığı şeyler bende dayanamadım götünün içini dölle doldurdum eyfeli çıkardım eline verdim yaladı yaladı yaladı artık zevkten burcuyu permaklıyordum etraf döl gölüne dmnmüştü ama burcu hala azgın bir fahişe gibi saldırıyordu bende aynı şekilde karşılık veriyordum annesini sordum o arada oda bana bırak şu orusbuyu şimdi kim bilir kimin yarrağının üzerindedir diye yanıt verdi burcuyu bu sefer bacaklarını yalamaya başladım o benim yarrağı tutmuş bırakmıyor yarrağım artık kıpkırmızı olmuştu burcunun amı hariç her yerine sokmuştu burcuyu artık bırakmak istesemde o benim bırakmıyor azmış gibi sldırıyor kahpe beni amımdan sik amımdan sik diyip duruyor ama salal değilim tabii sikermiyim kaç posta gitmeme rağmen burcu sadece bir poota akıtmıştı dahacen ama bitip bilmeyen bir enerji vardı ikimizdede koca götünün daracak sxeliğine sokup sokup çıkartıyordum burcu ahhhhh ohhhhhh yeeeee desene kendimi kaybetmiştim odada şakur şukur sesler yükseliyordu adada burcuyu parçalamak istiyordum ağzını yüzünü sikivermiştim onunda boşalma zamanı gelmişti sabahtan beri sikişiyoz daha ikinci boşalmasıydı ama o ne boşalma göreceksiniz odada boğulcaktık az daha yinede bıkmamıştı şekil şekil pozisyonlara sokuyordum bourcuyu sikiyordum ama bir dakika yusufu unuttuk kapıyı kilitlemiştim içerdedeo kadar ses vardıki şa şak şa şak sesleri duymamıştık her neyse onuda içeri aldık oda delikten bakıp asılmış zaten ne yapsın en son taşşaklarımı yalattıktan sonra ağzına son postamıda akıttım artık bitmiştik ama burcuhala koca yarrağıma bakıp mastırbasyon yapıyordu bende yattığım yerden memelerini yalıyordum harika bir gündü sonra kalktık üstümüzü giydik burcuyu yolcu ettim giderken o koca yarrağı yine içime almaya gelcem dedi giderken bile o benim yarrağı tutuyor ben onun götünü elliyordum sonra gitti yine gelecek ama ben bir haftakendime gelemedim bu sikiş beni yorgun düşürmüştü daha sonraları ise alıştım yine hayatımı sürdürdüm hep burcuyu düşünüp asıldım asildim asildim şu anda üstümü değİştİrmem lazim malum yazarken bİle kİlodum zevk suyuyla doldu herkese by e maİllerİnİzİ beklİyorum Gönderen: layke ömer